سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :11
کل بازدید :111499
تعداد کل یاداشته ها : 15
103/2/7
7:59 ص
موسیقی

سی ان ان:صدام زنده است؛ فرد اعدام شده ، میکائیل رمضان بود

تابناک ـ در حالی که نزدیک به سه سال از اعدام پر سر و صدای صدام می‌گذرد و اکنون قبر او نیز مشخص شده و همه اعضای خانواده صدام هم مرگش را باور کرده و همچنین چندی مراسم نیز برای او گرفته شده، «سی.ان.ان» در اقدامی ژورنالیستی و شانتاژ خبری، موضوع اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی را مورد تشکیک قرار داد.
شبکه خبری «سی.ان.ان» گزارش داد، یک خانم در سایت شخصی خود نوشته است: آنچه آمریکایی‌ها در سال 2003 دستگیر، محاکمه و اعدام کردند، بدل شماره 3 صدام بوده و نام او «میکائیل رمضان» است و صدام رئیس جمهور سابق عراق زنده بوده و همچنان فراری است و آمریکایی‌ها برای تمام کردن فشار روانی جامعه جهانی با دستگیری صوری شبیه صدام و محاکمه و اعدام او، در واقع، شر صدام را از سر خود کم کردند، نه اینکه صدام حقیقی را اعدام کرده باشند.

 

بقیه در ادامه مطلب ......

 

 

.

ادامه مطلب...

88/5/14::: 5:47 ع
نظر()
  

 

باروت یا (gun powder) شاید قدیمی ترین ماده منفجره و پر مصرف ترین آنها باشد روش ساخت آن در زیر آمده است. توجه داشته باشید که برای ساخت مواد منفجره باید حتما از آزمایشگاه مجهز استفاده نمائید و از استاد راهنما کمک بگیرید.

آزمایش تهیه باروت:

الف) وسایل مورد نیاز:

بشر 5 لیتری

بشر 10 لیتری (پیرکس) 1 عدد

بشر 500 سی سی یک عدد

بشر 100 سی سی جهت پیمانه

شعله گاز

ب) مواد مورد نیاز

(برای آسانی کار مقادیر به حجم داده شده اند) (از بشر 100 سی سی جهت پیمانه استفاده می کنیم):

بلور نیترات پتاسیم: سه پیمانه

بقیه در ادامه مطلب ....

ادامه مطلب...

88/5/14::: 5:39 ع
نظر()